Michael Bruger
Indmeldt: 01. Mar 2010 Indlæg: 1
|
Skrevet: Man Mar 01, 2010 12:27 pm Emne: Interview med asetroende. 9. kl projektarbejde |
|
|
Hej Forum folk,
Jeg hedder Michael Hoffmann og går i 9. klasse på Frederiksberg. Vi har projektuge, og har valgt emnet: Asetroen historisk og i det 21. århundrede.
En af de ting jeg prøver at finde svar på er hvorfor helt normale moderne mennesker i dag vælger at konvertere til/tro på asetroen og hvordan religionen påvirker deres liv.
Er det nogle spørgsmål i måske kunne hjælpe mig med her på forummet? Det ville hjælpe utrolig meget.
På forhånd tak,
Michael Hoffmann
P.S. Hvis nogle på redaktionen (eller nogle troende i kender) har lyst til at stille op til et interview i løbet af næste uge, ville det være helt fantastisk. Det kommer ikke til at tage mere end 5-10 minutter og det bliver optaget på film. (Du får selvfølgelig lov til at godkende optagelserne, inden vi bruger dem i vores fremlæggelse.)
Min klassekammerat og jeg kan sagtens tage ud til din arbejdsplads eller bopæl og lave interviewet, men det skal bare helst være om eftermiddagen, da vi er i skole til klokken 13.00 man-torsdag. |
|