valravn.com Forum Indeks valravn.com
Tidsskriftet Valravns diskussionsforum

FAQFAQ   SøgSøg   Tilmeldte brugereTilmeldte brugere   GrupperGrupper   TilmeldTilmeld 
 ProfilProfil   Login for at vise private beskederLogin for at vise private beskeder   LoginLogin 

Interview med asetroende. 9. kl projektarbejde

Skriv nyt emne   Besvar indlægget    valravn.com Forum Indeks -> Valravn tro
Vis foregående emne :: Vis næste emne  
Forfatter Besked
Michael
Bruger

Indmeldt: 01. Mar 2010

IndlægSkrevet: Man Mar 01, 2010 12:27 pm    Emne: Interview med asetroende. 9. kl projektarbejde Besvar, med citat

Hej Forum folk,
Jeg hedder Michael Hoffmann og går i 9. klasse på Frederiksberg. Vi har projektuge, og har valgt emnet: Asetroen historisk og i det 21. århundrede.
En af de ting jeg prøver at finde svar på er hvorfor helt normale moderne mennesker i dag vælger at konvertere til/tro på asetroen og hvordan religionen påvirker deres liv.
Er det nogle spørgsmål i måske kunne hjælpe mig med her på forummet? Det ville hjælpe utrolig meget. Smile

På forhånd tak,
Michael Hoffmann

P.S. Hvis nogle på redaktionen (eller nogle troende i kender) har lyst til at stille op til et interview i løbet af næste uge, ville det være helt fantastisk. Det kommer ikke til at tage mere end 5-10 minutter og det bliver optaget på film. (Du får selvfølgelig lov til at godkende optagelserne, inden vi bruger dem i vores fremlæggelse.)
Min klassekammerat og jeg kan sagtens tage ud til din arbejdsplads eller bopæl og lave interviewet, men det skal bare helst være om eftermiddagen, da vi er i skole til klokken 13.00 man-torsdag.
Tilbage til toppen
Vis brugerens profil Send privat besked Send email
Vis ikke emner ældre end:   
Skriv nyt emne   Besvar indlægget    valravn.com Forum Indeks -> Valravn tro Alle tidspunkter er CET (Europa, GMT+1)
Side 1 af 1

Gå til:  
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke rette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke stemme på afstemninger i dette forum